среда, 27. март 2013.

Jedno ura! za mene :))))

Jedno URA! za kraj opšte i neorganske hemije :)
U ponedeljak, 8.4.2013, počinjem sa objavljivanjem postova iz organske hemije. Pa da bude duplo ura! kad i to završim :))))
Trudiću se da ih češće objavljujem - i NADAM se da ću završiti sa objavljivanjem do kraja aprila :) Možda 10-ak dana kasnije ;) 

Mala napomena
Izvori za pisanje "postova" iz opšte i neorganske hemije:
1. Opšta hemija za prvi razred srednje škole - M. Rakočević, R. Horvat
2. Neorganska hemija za I i II razred srednje škole - M. Jovetić
3. Internet (Wikipedia, Svet hemije)
4. Neke moje beleške iz srednje škole :)

Slike koje sam postavljala su sa interneta (izvor: google) ili mojih ruku delo :))

Punoooo, puuunooooo pozdrava!!! I nadam se da Vam "ide" učenje hemije i da Vam pomažu moji postovi :))
S  <3

P.S. Objaviću i testove sa prijemnog ispita (2012 i 2011 godina), kako sam i obećala pre 10000 godina :))) Svi testovi su moje lično vlasništvo :)
I opet se ponavljam, ali volim da budem dosadna, ako treba da se napiše nešto za matematiku (mada mislim da je većina toga lepo objašnjenjo u zbirci sa zadacima) samo javite :) I ako treba neko pojašnjenje iz hemije - daću sve od sebe :))) I ovo je poslednje "I" - ako želite još zadataka samo recite, volim da ispunjavam muzičke želje :)

Нема коментара:

Постави коментар