петак, 7. децембар 2012.

Šta će meni ovaj blog?

Ja ne želim ovde da prosipam neku pamet i otkrivam toplu vodu. Sve što postavim na ovaj blog, verovatno ste već videli, čuli, pročitali ili znali. Samo želim da pomognem onima koji kao ja sve što ne mogu da nađu u knjizi ili im nešto nije skroz jasno potraže na internetu. Nadam se da ću im biti od koristi. 
Ah, da. Zaboravila sam da kažem šta ću ovde da postavljam. I evo sad zvanično (bubnjeve molim :D) - postavljaću ono što ja trenutno učim. Sve, ali baš sve. A to je u ovom momentu hemija za prijemni ispit za farmaceutski fakultet. To je ta moja mala slatka muka - hemija
Po glavi mi se stalno vrti -protoni, elektroni, neutroni. Aaaaaaaa! :O

Ni matematiku neću da zapostavim :) Ako nekom treba pomoć - neka traži, a ja se nadam da ću uspeti da pomognem. 
Još par stvari i obećavam neću više :) 
Pošto sam završila medicinsku školu (farmaceutski tehničar), mogu da pomognem i oko tih predmeta, tako da vičite! :) :) :) 
Ako nekom treba spisak šta sve treba da se uči za prijemni na Farmaceutskom fakultetu u Beogradu ili Novom Sadu - poslaću o mom trošku na vaš e-mail :)
I tako... Valjda nisam napisala previše gluposti :) To bi bilo to. Ako neko ima još neku ideju šta da postavljam na ovaj blog, neka slobodno predloži - ne ujedam :) 
Odoh da učim rastvore :)
S.

4 коментара: